Opriti plagiatul fratee!

   Salut!Acum doua luni am inceput sa scriu pe acest blog cu intentia sa fac si altceva in viata asta decat sa merg la scoala, sa mananc si sa ma culc!Am sperat ca blogul va avea trafic bun si va ajunge cunoscut insa, cu oamenii din Romania nu ai cum sa faci treaba!!!
   Vreau sa spun ca m-am saturat de atata plagiat!Plagiat in sus, plagiat in jos, plagiat la mijloc, plagiat la dreapta, plagiat la stanga, plagiat la Nord, plagiat la Sud, plagiat la Est, plagiat la Vest!Nu stiu daca mai exista vreo directie, decat cine stie, una nedescoperita 3D :))
   Eu nu sunt un om care sa faca vreo chestie din asta!Sau daca vreodata m-am inspirat de pe un site, o revista ceva de genul asta, am avut bunul simt si am scris la sfarsitul postarii „Sursa:Ziarul Cocalarul de azi” etc si am dat un link catre ei sa vada lumea ca totusi nu am avut eu principala idee pentru articol!
   Dar nu frate, exista pe aceasta blogosfera, desi ei nu cred ca fac parte din ea daca se ocupa cu astfel de actiuni, niste persoane pe care pur si simplu mi-ar fi sila sa le intalnesc pe strada!
   Hai sa o luam asa cu ceva mai  micut ca sa va dati seama despre ce vorbesc!De doua, trei zile tot vad pe zeci de bloguri titlul „Inna cu sanii dezgoliti 100% naturali” sau ceva de genul asta si patru poze cu Inna in orice caz esentialul este ca Inna are sanii dezgoliti si sunt 100% naturali!=))Mda ce sa le faci la oameni(scuze Hello, stiu ca si tu ai articolul asta dar asta-i viata)!
   Acum am ajuns la cel mai mare si mai nesimtit plagiat care l-am simtit pe pielea mea!Va mai amintiti ca am avut un articol „Uite aici 3D adevarat” ?Ei bine, eu nu am copiat de pe blogul nimanui din contra stateam pe almanahe.ro si am vazut video-ul!Peste ceva zile fiti atenti surpriza!Pe blogul acestei domnisoare „Annitu” a aparut urmatoarea postare „Cum  sa scrii 3D„!Deja imi urcasera nervii la creierul capului!Acum o sa va arat cum a putut sa ma plagieze asta si in ce hal!Urmariti imaginile!

Asta e fraza mea!

Atata nesimtire si inca nu s-a terminat!

Aici am scris numele meu „3D”!

Normal ca si ea si-a scris numele ca nu era plagiatu` complet!

V-am invitat sa urmariti tutorialul!

Cata ospitalitate!

Asta e tutorialul!

Ea crede ca sunt atat de tampit si o sa ma pacaleasca daca ia tutorialul de pe 220.ro si nu de pe almanahe.ro!
   Asta a fost postarea 100% originala a acestei domnisoare „Annitu”!Toate imaginile de mai sus, sunt in ordine pe amandoua blogurile asa cum le-am prezentat!Am sa fac totusi o poza cu postarea ei ca nu cumva stimabila domnisoara, sa stearga postarea!

   Asta e oameni buni, tara in care traim!!!Mai bine am un blog original cu postarile mele, cu arogantele mele, cu greselile mele cu trafic destul de mic, decat un blog cu trafic mare plin de fake-uri (vizionati blogul domnisoarei si nu o sa vedeti nici o postare de genul scris 100 randuri, numai preluari de pe alte site-uri cel mai probabil).A si am uitat sa mai spun doua lucruri:
1.Inca un lucru care ma deranjeaza este ca multa lume din blogroll-ul meu a preluat acel „wibia widget”(acel toolbar de jos)
2.Domnisoara are si nesimtirea sa bage un script care impiedica alte persoane sa dea click dreapta(o eventuala actiune „copy-paste”)

   Asta e postarea de azi oameni buni!Inca odata, ROMANIA TREZESTE-TE!!!

P.S:Astept comentarii

  1. da asta mai are si page rank 3 ,doamne unde sa ajuns

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

