My first High School day!

   Salut! Azi dupa cum unii stiti, a fost prima zi a mea ca licean! Pentru cine nu stie sunt in „Grupul Scolar Industrial Energetic Campina”, i-am spus tot numele ca sa nu se supere lumea de acolo pe mine, la profilul matematica-informatica!
   Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut: liceul ca si cladire este asa si asa, mah rog, ca orice liceu din Romania, nume scrise pe banci, parchet de lemn, ferestre obisnuite nu termopan etc. La chestii de genul acesta nu am cum sa ma plang caci peste tot in tara gasesti dastea! Unul din lucrurile care nu mi-au placut este faptul ca am doar o mana de fete in clasa, eu care ziceam ca fac vreo cucerire la liceu :)). Am picat la domnul profesor de romana Dutu, el este dirigul meu, nu pot sa imi exprim, inca, o parere despre el insa la prima vedere este de treaba!
   Alt lucru care m-a nemultumit este programul care mie nu imi surade deloc! In fiecare zi intru la ora 14:00 si ies cateodata si la ora 21:00!Asta e cea mai naspa parte, pe bune! In rest fumul de tigara este nelipsit, te urmareste pretutindeni :)) ! Cea mai naspa parte insa, acum urmeaza:am doua ore de franceza pe zi deci asta inseamna ca sunt la profil intensiv franceza :(( !! Nu se poate asa ceva! Habar nu am doua cuvinte in franceza si fiecare semestru in generala l-am inceput cu un 4 !!!
   Asta e liceul, asta imi e viata, trebuie sa o continui ca nu am ce face!Maine incepe prima zi de liceu adevarata! Nu stiu ce ma asteapta!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

