Evenimente.20.sep

Tere! („salut” in estoniana, m-am saturat de „salut” si o sa folosesc „tere”, nu e caterinca, asa se saluta oamenii pe strada)

Ca sa adaug ceva nou blogului m-am gandit ca in fiecare zi, mah rog cand am timp sa scriu toate evenimentele care au marcat ziua x, y etc… , asa ca o sa incep de azi

-a fost o zi groaznica nu numai din pricina vremei nefavorabile (multa umezeala in aer, a plouat mai tot timpul, abia pe seara s-a mai linistit) dar si a orelor handicapate care parca fac parte dintr-un plan diabolic al directiunilor de a face ziua de luni, indiferent ca e scoala, liceu, facultate, cea mai urata zi.Am avut doua ore de fizica, chimie si franceza (materia mea favorita la care iau doar 4:) )

-am avut deasemenea si Muzica astazi, prima ora de muzica din acest an (nu stiu daca alte profile in afara de matematica-informatica au in orar Muzica) in care am fost super uimit caci am fost chemat la „Cor”, eu si inca trei colegi.Nu mi-a venit sa cred, eu si muzica, adica vreau sa spun ca sunt varza in asa ceva si unde mai pui ca am avut si diriginte de muzica in clasele 5-8 !Deci inca odata spun : Habar nu am cum am ajuns in cor !!!Maine am prima „repetitie” la 1 insa m-am linistit putin cand am aflat ca si Razvan si Gafia, camarazii mei de front o sa fie prezenti deasemenea (si ei sunt la „cor” daca nu v-ati dat seama)

-am iesit cu o jumatate de ora mai devreme caci profa de biologie voia sa prinda masina 🙂

-cam atat s-a intamplat azi mai ramane doar de zis ceea ce s-a intamplat pe drumul spre casa (reactia constipata a lui Narcis cand a sarit cainele pe el si el pe Laura 🙂 )

Atat pentru aceasta seara!

Tere!

    • DAN GHEORGHE
    • 22 Septembrie 2010

    Ma Vladut, tu esti mai destept ca TAPTU ( taica-tau ).
    Imi place cum scrii. Cu chestiile astea ma tzi la curent cu ce mai e prin tzara. Sa-l saluti pe Jhon din partea mea.
    Sti cum ai ziceam lu’ taica-tau in liceu?
    Ciao. O sa mai intru pe blogul tau, imi place.
    Mi-a placut bataia cu linguri.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

