Evenimente.23.sep

-am intrat la unu insa am venit in Campina cu masina de doispe`! Pentru ca nu aveam ce face o jumate de ora in scoala si pe holuri de tampit, am zis sa ma duc prin oras sa vad ce mai e, sa ma uit prin vitrine etc. Insa sub o umbrela de SuperBingo Metropolis am zarit-o pe fosta mea colega Raluca (Popescu) si normal am luat-o cu mine sa facem turul orasului :).Da, m-am simtit asa ca in vremurile bune, am vorbit de cat de tampiti sunt profesorii si alte alea, in principiu ma bucur ca m-am intalnit cu ea!

-prima ora de Engleza mi-a oferit o placuta surpriza! Fac Engleza cu sotia profului meu de romana din generala, Donu` Petrescu care era, se stie, favoritul meu! Doamna Petrescu Alina mi-a lasat o prima impresie foarte buna, vorbeste numai in engleza ceea ce este bine pentru mine si este de treaba (daca nu era de treaba, normal ca nu ar fi fost sotia lui dom` profesor 🙂 )

-in rest mai nimic, aceleasi rasete si glume, cateodata proaste, in drumul meu catre casa !

  1. Nu fi rau cu profesorii, sunt si ei suparati ca le-au taiat salariile 😛

    • Raluca
    • 26 Septembrie 2010

    m-ai amintit si pe mine pe blogul tau ;;) ma simt flatata ;))
    chiar mi-a trezit amintiri frumoase intalnirea intamplatoare
    trebuia sa dai si tu la bio-chimie iti dai seama ce clasa era =))
    faci engleza cu sotia profului ??? foarte tare

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

