Supernatural sezon 6!

Bai, nu sunt eu mare privitor la seriale insa unul cu siguranta m-a impresionat.Cred ca v-ati dat seama ca serialul se numeste Supernatural si este evident ce se petrece in el :).

Vreau sa spun ca este unul din cele mai reusite seriale dintre cele pe care le cunosc! Regizorii au stiut cand sa bage si cate o scena comica, asta intalnesti rar caci totusi, serialul ne prezinta Apocalipsa intr-o maniera total originala, sau cand sa introduca scene care sa te tina cu sufletul la gura!

Acum, daca am scris despre Supernatural nu inseamna ca sunt soramea sa imi pun insigne cu Hannah Montana, sa imi iau ghiozdan cu Hannah Montana, colanti cu Hannah Montana, ciorapi cu Hannah Montana, chiloti cu Hannah Montana, poza la avatar cu Hannah Montana, servetele cu Hannah Montana, trenning cu Hannah Montana … NU! Doar ma uit la el :)!

Insa chiar astept cu nerabdare primul episod din sezonul 6, le-am vazut pe toate celelalte, ba chiar am tras si un sezon, nu mai stiu pe care, parca 4, pe Cd si pe care i l-am dat fostului meu coleg de banca, Manta Bogdan, care nici macar nu s-a uitat la ele caci, ii era frica 🙂

Marea premiera a primului episod din seria 6 va fi azi, 24 septembrie, asa am citit pe toate site-urile dedicate serialului!Abia astept sa caut primul episod si sa-l download-ez! Va fi un moment unic! 🙂 🙂 🙂

Cu aceasta melodie incepe si se sfarseste de obicei un sezon de Supernatural, cum ar spune Diana Goaga: Melodia e geniala pe bunee 🙂 !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

