Some photos!

Neatza! Desi am spus ca nu o sa am timp de postari, iata ca azi am putut „sa fac rost de putin timp” si am facut o postare, adica mai bine zis un mic album foto! Pozele au fost realizate ieri, din lipsa de ocupatie! Pentru a vizualiza pozele la marimea maxima, click dreapta si „Vezi imaginea” ! Sunt doar cateva din multe altele, mai exista si un filmulet pe care il voi uploada in alta zi!

Break news:) :Am sters pozele caci blogul abia se misca, cei drept are 3 Mb o poza!Insa le puteti vedea pe ele si multe altele aici!

    • Astrid
    • 28 Septembrie 2010

    deci cum ziceram sunt prea tari pozele astea:)) adica aia cu Gafia si aia cu RAzvan :))nu sunteti sanatosi

    • Astrid
    • 28 Septembrie 2010

    ziceam*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

