Bataie de joc!!!

Nu mai pot sa vorbesc…tremur tot…sunt plin de nervi!

Bataie de joc, asta este cuvantul cel mai potrivit pentru a caracteriza ceea ce s-a intamplat in aceasta seara pe stadionul Ghencea din Bucuresti!Incredibil cata hotie si marsavie din partea unui arbitru de cel mai mare cacat! Arbitrul polonez pur si simplu a taiat in carne vie, orice contact cat de mic, orice impingere, era penalizat cu fault!

Meciul a inceput foarte bine pentru Steaua insa, autogol din primele minute facut cadou de cei din Napoli, un gol senzational al lui Cristi Tanase din lovitura libera, de la 40 de metrii si, un gol al lui Kapetanos din centrarea lui Bonfim!

Scorul la pauza 3-1 iar la final…3-3

Ce s-a intamplat mai exact, arbitrul, desi nici nu imi vine sa il numesc arbitru, a prelungit meciul cu 4 minute…golul trei a fost marcat de Napoli in minutul 98 :|…

Asa ceva nu se poate…In Ghencea e revolta!!! Eu daca as avea acum masina si carnet m-as duce si i-as taia beregata arbitrului, nu ma intereseaza ca fac puscarie, dar vreau sa moara!!

Daca dumneavoastra credeti ca doar eu am nervi si doar eu condamn arbitrajul, iata ce a spus Dumitru Dragomir la GspTv : „Stau şi mă gândesc la Kapetanos ăsta..ce-o fi fost în mintea lui? Hoţul ăsta de polonez…nu-mi pot imagina. Am fost la două echipe la care s-au mai făcut prostii, la Scorniceşti şi la Victoria, dar hoţ mai mare ca ăsta n-am văzut. Să laşi 8 minute de prelungire. Maniera lui de arbitraj…De aia nu mai pot eu de diplomaţie. Arbitrajul a fost catastrofal”

Astept comentarii, acum vreau doar sa stau intr-un colt si sa dorm in speranta ca o sa uit ziua de 30 octombrie!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

