Ce pozitie !

Da…ce pozitie am in ZeList! Fata de data trecuta, vorbesc de celalalt blog, Blogu` lu` Fernando, am evoluat destul de mult. Tin minte ca atunci cand am adaugat Blogu` lu` Fernando in Ze List, am intrat pe pozitia 4o de mii si ceva 🙂 ! Dar iata acum, lucrurile se mai schimba si in bine si am intrat pe pozitia 9362, ceea ce nu poate decat sa ma multumesca !

Ca veni vorba de pozitii, Steaua e pe pozitia 4 in Grupa K din Europa League…da…nu am uitat seara trecuta!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

