Ce se intampla cu fotbalul nostru?

Da, asa este, ce se intampla cu fotbalul din Romania???Imi pun intreabarea aceasta pentru ca vad ca nimic nu mai este la locul lui in Romania!Acum 4-5 ani veneam de la scoala acasa si puteam vedea un meci din Liga 1 ca tot suporterul roman, indiferent de echipele care jucau, nu conta, imi placea fotbalul! In 2010 insa situatia s-a schimbat radical! Doar un singur meci esti difuzat din campionatul nostru este difuzat de Antena1, meciurile din preliminariile oricarei cupe europene se vad  si ele foarte rar, ProTv sau Sport.ro difuzand meciurile Stelei in special! In afara de aceste mici exceptii, toate meciurile „romanesti” sunt transmise de GspTv sau DigiSport! Mai nou s-a infiintat un nou canal de sport, DolceSport, care, din informatiile mele, vor transmite meciurile din Liga 1 anul viitor!

Ce concluzie tragem de aici?Va spun eu: fotbalul nu mai reprezinta fani ci reprezinta bani!Vreau sa spun ca a inceput, pur si simplu, sa nu mai imi placa fotbalul, desi nu credeam ca o sa ajung vreodata la aceasta concluzie! Am inceput sa ma uit la tenis si feminin si masculin, la rugby, ba chiar si la hochei insa, fotbalul l-am omis in ultima perioada!

Bineinteles ca ma uit la meciurile Stelei chiar daca sunt pe Digi sau Gsp, intru pe net si ma uit la meci cu SopCast, insa nu mi se pare deloc corect ca se intampla acest lucru! Tin minte si acum ce tambalac a fost acum trei ani (parca), cand, s-a decis ca Gsp Tv va prelua Liga 1! Caterinca cea mai mare a fost ca „barosanii” de la Gsp au fost atat de preocupati de intrebarea ” ce o sa facem cu banii, pe ce o sa ii cheltuim? „, ca au uitat sa programeze meciurile, ele sa se poata difuza pe maxim doua canale! Hai sa va zic pe romaneste: au uitat sa programeze meciurile intr-o ordine buna, multe meciuri se jucau la aceeasi ora in aceeasi zi si au ajuns „saracii” sa faca Gsp Tv1, Gsp Tv2, Gsp Tv3, Gsp Tv4 :))!

Da, atat de prosti au fost! Prostu`nu e prost destul, pana nu e si fudul, asa zice o vorba! Nici acum nu stiu de ce s-a infiintat acest Gsp Tv !?Habar n-am!

Acum o zi, doua am vazut scris, mare, rosu pe alb „Ne fuge Liga de sub picioare,Romania poate pierde locul 13 in clasamentul coeficientilor!” Nici nu ma mira:)!Pai daca la noi prioritatea numarul intai este banul apoi fotbalul nu avem cum sa mai stam mult pe locul 13.Daca ar fi dupa mine, Romania nu ar trebui sa se afle macar in top! Nu meritam sa jucam in Champions League!

Pentru cei ce sunt de aceeasi parere cu mine, am urmatorul mesaj:NU LE FACETI JOCUL MILIARDARILOR!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

