Bolnav:)

Mor! Da mor:)…sunt racit cobza! Cred ca mi se trage de la faptul ca, ieri, nu am avut cand am plecat la scoala decat sacoul pe mine, nici o geaca nimic, nici o caciula, sapca cu urechi! Am zis ca o sa fie cald :), mah rog nu stiu de ce am zis asta:) !

Aceasta stare de raceala se imbina perfect cu vremea de cacat de afara! Aseara am avut numai vise toate pieces of shit, ca sa folosesc un pic de engleza! Toate erau despre lupte, armata, intr-un vis se facea ca ma ascundeam intr-o iarba si s-au suit furnici pe mine, iar mai apoi, ma alergau pe mine Narcis si Gabi un lup 🙂 🙂

Dupa toate acestea pot sa trag doar o concluzie: Nu mai citesc carti Sven Hassel (de razboi) inainte de culcare!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

