AMD/ATI Eyefinity

Iata dragii mei ca am ajuns la etapa 3 a concursului SuperBlog.In aceasta proba trebuie sa scriu un articol despre tehnologia ATI Eyefinity !

Acum va intrebati ce e aia bai tarane, ATI Eyefinity? Odata cu lansarea noilor sale solutii grafice, AMD introduce tehnologia ATI Eyefinity! Acum hai sa va zic pe romaneste ca eu nu prea le am cu placi de baza, placi video si aproape tot ce se afla in unitatea asta de langa mine! Aceasta tehnologie iti permite sa conectezi 6 monitoare la acelasi calculator, iar ele sa formaze doar o imagine, exact cum se vede in poza de mai jos↓Ei bine, eu trebuia sa scriu cum ar putea sa ma ajute aceasta tehnologie la scoala :).Cred ca cel ce a pus la cale proba nu era din Romania, poate din Germania, Austria pentru ca are un mod total diferit de gandire fata de noi.De ce?Pentru ca in Romania e saracie maa! Oamenii abia au bani sa isi cumpere un monitor, apoi sa isi ia sase! Eu nu vreau sa le fac reclama proasta celor de la AMD si nici nu le fac, insa asta e Romania in care traim!

Hai sa zicem ca mi-as lua un laptop, cel mai mic netbook posibil la mine la scoala.Ce se va intampla?In maxim doua ore nu l-as mai gasi, as putea evita asta daca l-as lua dupa mine insa nu cred ca m-as simti foarte confortabil :).

E adevarat, cine nu si-ar dori un sistem de monitoare ca acestea in clasa? Pai pe monitorul stanga-sus as pune copiuta la istorie ca profa e pitica si nu vede, pe monitorul dreapta-jos lectia la chimie si pe monitorul centru-jos mi-as face tema la mate in ora de desen !

Da! Ar fi minunat daca as beneficia de tehnologia ATI Eyefinity, mai ales in clasa insa ma tem ca asa ceva nu este posibil in Romanica, poate peste multi ani, cand romanul isi va schimba modul de gandire !

P.S: nVIDIA mai are de mancat pana sa o ajunga din urma pe ATI 🙂 !

Acest articol a fost scris pentru etapa numarul 3  din concursul SuperBlog 2010!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

