Inca unul …

Acum doua zile s-a intamplat un lucru foooartii tare. Mi s-a stricat mobilul :)Sony Ericsson-ul meu pitic:) A cazut de pe birou pentru ultima data 🙂 Nici nu as fi observat pana a doua zi daca nu ma suna tata!

Si … cand m-a sunat era ecranu` tot in zeci de mii de culori, de parca ai fi luat o imagine si ai fi transformat-o in negativ, cam asa ceva, numai ca predomina culoarea negru.Am raspuns chiar daca nu vedeam ce scria acolo, deci, nu stiam cine ma suna 🙂 Dupa ce am terminat de vorbit, am inchis telefonul iar apoi l-am deschis din nou! Ca sa vezi surprizaaaa !

Ecranul era alb in totalitate si nici nu si-a schimbat starea.Puteam sa umblu la el adica … mergea insa nu vedeam nimic, era stricat display-ul.M-am enervat si am sunat-o pe matusimea spunandu-i sa imi dea un telefon vechi.

A doua zi am luat telefonul de la ea, un Nokia rebegit, asta e … macar merge, pana o sa imi iau un telefon nou, un Samsung C3300 ca in imaginea de mai jos ↓

Ce idee mi-a venit mie insa, sa il bag la incarcat.Minune dhoamnee ! Si-a revenit, se vedeau toate culorile normal si mergea corespunzator.Imediat ce am vazut ca merge am copiat toate contactele pe sim caci nu le aveam si asta ma ingrijora cel mai tare, nu imi era mie de telefon 🙂

Insa de ce ti-e frica nu scapi! Azi cand eram la scoala s-a facut din nou ecranul alb:| 🙂

Asta e … in cateva zile o sa cumpar si Samsung-ul si o sa ma simt mai bine !

  1. 9 Octombrie 2010
    Trackback from : BLOG DE CALCULATOARE

Lasă un răspuns

