Asus NX90, Rai pe Pamant

Pe data de 7 octombrie, la Ateneul Roman, ASUS a lansat, poate cel mai bun notebook din ultimii ani !

Acest notebook se numeste ASUS NX90 si poarta semnatura celebrului designer David Lewis.Principalul avantaj al laptop-ului este calitatea audio superioara, defapt el este cel mai bun laptop din categoria notebook-urilor multimedia din lume, ba chiar depaseste la acest capitol si unele sisteme de sunet independente !

Notebook-ul NX90 vine cu un design foarte bine gandit si nemaivazut, cel mai rafinat vazut vreodata mai bine zis.Notebook-ul este acoperit cu aluminiu polizat si e dotat cu doua touchpad-uri, ceea ce nu intalnesti la orice laptop.

Ei bine, daca as avea un astfel de laptop pe biroul din camera mea, as putea murii linistit. Va dati seama ca odata cu acest laptop, plus laptop-ul 3D care, bineinteles, e produs tot de ASUS, incepe o noua era tehnologica?

Eu am un sistem desktop acasa, insa domane ce bun ar fi un laptop, mai ales NX90! Pentru ca sunt si blogger(tind sa cred asta), imi da si un motiv in plus sa imi achizitionez un laptop.

Nu cred ca mint cand spun ca nu multe persoane de pe glob, se pot mandri ca poseda o astfel de bijuterie tehnologica.Inchid postul ramanand cu ideea ca o sa am si eu un astfel de laptop pana o sa mor.De ce spun asta?Acum 20-25 de ani, nu toata lumea isi putea permite o Dacie.In 2010, romanii s-au saturat de Dacie, si nimeni nu se mai inghesuie sa cumpere una, pentru ca e de moda veche, exista unele si mai performante.Acelasi lucru se va intampla si cu laptopul NX90,toata lumea o sa aiba unul !

Acest articol a fost scris pentru etapa numarul 6 a concursului SuperBlog 2010!


  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

