Viata si articolul sponsorizat

In sfarsit prima proba din concursul SuperBlog 2010 care este dedicata 100% bloggerilor.Daca pana acum am primit probe destul de dificile deoarece trebuia sa prezint un produs despre care nu stiam mai nimic de cele mai multe ori, iata, acum situatia s-a schimbat in bine.

Sposorul acestei etape este siteul Blogmoney.com . O sa imi fie mult mai usor sa vorbesc despre ei deoarece folosesc acest site si il cunosc foarte bine. Ei bine, am primit urmatoarea tema, sau mai bine zis exercitiu de imaginatie:”Imagineaza-ti o companie care te contacteaza pentru a scrie un post despre un serviciu de consultanta pe care aceasta il presteaza clientilor, post in urma caruia vei incasa suma de 100 euro”.

Zis si facut, mi-am imaginat acest lucru.Acum trebuie sa raspund la niste intreabari ce mi-au fost adresate de catre cei de la Blogmoney pe pagina etapei 7.Nu o sa le copiez aici caci nu vreau ca postarea sa devina „copiata” din alt loc.Daca vreti sa vedeti intrebarile intrati pe pagina etapei 7.O sa raspund la aceste intrebari mai mult sub forma „unei mici povestiri” :d .

Daca eu, Burloiu Vlad, as primi o asemenea oferta de sponsorizare, as fi foarte bucuros dar in acelasi timp mandru cu ce am realizat, vorbesc de blog caci, nu poti avea performanta doar asa pocnind din degete si in secunda doi sa am un blog cu pagerank 7 ! Nu…un blog bun se realizeaza in timp, cu ajutorul unor parteneriate cu oameni ce trebuie bine selectati, insa cel mai important lucru de care trebuie sa tii cont este ca fara ambitie nu poti ajunge nicaieri !

Cand o sa primesc o astfel de oferta o sa stiu sigur ca toata munca mea de pana atunci nu a fost in zadar si a meritat sa imi zdrelesc degetele pe tastatura in fiecare zi.Dar deocamdata nu ma imbat cu apa rece caci mai am de muncit mult :).Dupa ce as vizualiza oferta acelei companii as verifica daca pretul oferit este mai mare sau mai mic decat cel real, cel adevarat.Cum fac asta? Simplu:pe siteul celor de la Blogmoney se afla un instrument numit „Cat costa un post?” prin care iti poti evalua foarte usor site-ul ! Aici apare insa o mica problema:calculatorul nu este om! Acest instrument(cred eu) nu este actualizat in fiecare minut sau macar zi) !Este asemanator „ZeList”-ului, poti afla pozitia ta doar joia :).Asa este si cu acest instrument, este actualizat la o anumita perioada si poate fii cateodata mincinos.Daca vrei neaparat sa iti evaluezi site-ul trebuie sa stii multe chestii legate de el cum ar fi: vechimea blogului, numarul de link-uri catre blog, numarul de vizitatori pe zi si pagerank-ul Google !Asa e cel mai bine sa iti evaluezi blogul, iar daca stii ca meriti mai multi bani nu trebuie sa te sfiesti sa ceri mai mult !

Bineinteles ca trebuie sa fii si corect cateodata ! Daca blogul tau nu merita 100 de euro, comunica-i acest lucru advertiser-ului si mai mult ca sigur va observa corectitudinea ta, astfel isi da seama ca are de-a face cu o persoana onesta si poate pe viitor va mai apela la tine.

Revenim la articolul sponsorizat de 100 de euro:) . Atunci cand primesti o asemenea oferta nu ai cum, defapt e inadmisibil sa nu o tratezi cu maxima atentie ! Eu, as face zeci de mii de ciorne si zeci de mii de variante ale postarii doar ca sa arate bine si sa subliniez mesajul ei ! Inca odata spun, daca vrei alti bani pe viitor, munceste mult ca totul sa iasa foarte bine si lumea sa fie multumita de tine.

Odata ce am terminat postarea, fac tot posibilul sa anunt lumea despre serviciile oferite de firma sponsorizatoare.Cum fac asta? Pai pun link-ul articolului pe toate forum-urile, toate site-urile cu anunturi, etc…Fac tot posibilul pentru ca populatia sa afle de serviciile oferite de advertiser, dar in acelasi timp lumea afla si despre blogul meu, deci traficul creste.Cred ca v-ati dat seama ca din aceasta postare putem trage urmatorul mesaj: „Fara ambitie nu ai performanta si nici banii nu vin! ”

Dupa ce in sfarsit am termini postarea apare intreabarea care macina pe cei mai multi dintre noi, bloggeri : „Ce o sa fac cu banii?”.Eu personal as cumpara un pachet de gazduire web si  domeniu, amandoua de calitate buna.As face asta in momentul acesta caci nu am insa daca as avea cine stie ce tampenii mi-ar trece prin cap.In orice caz, banii castigati, eu zic ca trebuie investiti tot in blog, astfel catigurile vor fi mai mari data viitoare cand un advertiser iti va bate la usa !

Inchei postarea ramanand cu ideea ca o sa vina si la mine unu intr-o zi si o sa zica : „Bah iti dau 100 de euro daca zici ceva de firma mea” :).Deocamdata nu pot emite pretentii, am blogul de mai putin de o luna si pagerank-ul Google tot la N/A ramane :).

Acest articol a fost scris pentru etapa numarul 7 a concursului SuperBlog 2010!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

