Dinamo vs Steaua

Duminica va fi din nou o zi de sarbatoare pentru stelisti.De ce?Pentru ca vom bate iar la Dinamo acasa, stiu ca nu am mai batut de cativa ani dar acum e imposibil sa nu batem, adica uitati-va in ce situatie se afla Dinamo si priviti situatia de la Steaua.Asta este un prim avantaj ! Razboiul psihologic  a inceput inca de-acum, diferite personalitati alaturandu-se echipei favorite.

Azi am vazut chiar ca fostul selectioner al Braziliei, Carlos Dunga ii tine pumnii lui Marius Lacatus 🙂 Doamne ce lume, cred ca Dunga nu stie nici macar un jucator de la Steaua.

Anyway, am pus un sondaj mic acolo, ceea ce ne ramane doar e sa stam si sa asteptam pana Duminica.Am uitat sa va spun: am inteles ca meciul nu se va transmite pe Antena 1, asa ca pentru cei ce nu au RCS/RDS sa intre in ziua meciului pe blogul meu si pot gasi acolo un link, cu ajutorul caruia veti putea urmari meciul la o calitate destul de buna zic eu.

  1. :)):)):)):))):)))o sa bateti dinamo cand nu o mai avea BECALI bani :))impozibil….CAINE PANA LA MOARTE

  2. N-ai sa vezi Val33ntyn :))Desi intr-un fel imi e frica
    :))

    • hai mah sa fim sinceri 2-1 pentru dinamo daca nu e asa io mio tai si o dau la rate :))

    • DuDu
    • 13 Octombrie 2010

    Steaua e favorita si iar si-o ia in mufa ! Ca de vreo 3 ani incoace la fel e : steaua favorita si dinamo o bate pe unde prinde !
    Mesaj pt stelisti : Daca va uitati la meci cumparativa un bax de servetele . FCD in ADN

    • da de la un timp steau nu,ai bataie ia (in mufa cum zici tu deddu):))

  3. :)) Cateodata nu am cum sa va contrazic:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

