Big Ed


Cred ca aceasta etapa din concursul SuperBlog 2010 a fost cea mai grea.A trebuit sa fac un desen din care sa reiasa o mascota pentru cei de la site-ul EDIMAX.Cei ce ma cunosc stiu ca nu am deloc talent la desen, asa ca nu am vrut sa fac ceva de mana.Asa ca, cel mai bine, am facut una in Photoscape la care m-am chinuit cam o ora pentru ca nu le am mai deloc cu programe de genul asta.Din titlu se intelege ca numele lui este „Big Ed”:).Nu imi inchipui acum ca acest desen este bun, mai mult l-am facut pentru a nu ramane cu o proba in minus in concurs!Pentru cine nu si-a dat seama, este o semi-mascota a siglei Apple 🙂

Acest articol a fost scris pentru etapa numarul 10 a concursului SuperBlog 2010!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

