Pentru Scoala Centrala fara numar fara numar fara numar

Bai ce frumoase au fost vremurile in generala.Cand ma gandesc la caloriferul de langa banca mea ce l-am lasat celor de a saptea(cosul meu de gunoi), la cabinetul doamnei Duta unde eram lac de transpiratie si la ceilalti profesori indragiti, imi vine sa plang 🙂 .Dar va mai amintiti voi de Iorga Parfum???Hai ma ca nu se poate sa il fii uitat 🙂

Da… ce vremuri.Cu ocazia asta ii salut pe fostii mei colegi, nu neaparat cei din 8C dar si din celelalte clase, cei mai tari !

    • adinutza
    • 22 Octombrie 2010

    sincer nu l-am prins pe asta am facut cu grapa… informatica…dar cabinetul doamne duta sincer chiar e buna asta….cand venea la tine si se uita urat la tine….tremurai tot nu mia stiai ce sa zici….mie dor de generala … a fost cel mai mijto….centralisti cei mai tari…;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

