Sorry !

Hai salut !Concursul SuperBlog 2010 a luat sfarsit insa eu nu am toate probele scrise:)).Imi cer scuze fata de toti si fata de cititori si fata de organizatori dar nu am alta alternativa, burli.eu e virusat :D.Aceasta postare contine „raspunsurile” la toate probele nepunctate.

In primul rand vreau sa felicit toti sponsorii, organizatorii si concurentii.Toti ati facut o treaba extraordinara, toti in afara de mine :).Este foarte greu sa te mentii intr-un astfel de maraton, ei bine eu nu am reusit sa continui.Daca SuperBlog ar fi fost organizat in vacanta de vara as fi fost sigur pe o pozitie mai „multumitoare”, dar nu sunt eu organizatorul sa dau ordine :)).Se vede ca toate companiile ce s-au inscris in acest concurs au ajuns la „un nivel foarte inalt al mentalitatii” pentru ca piata virtuala va creste de la an la an.Stiu ca nu am spus bine „piata virtuala”, dar intelegeti voi la ce ma refer  :)).Vreau sa felicit Asus, Azerty, AMD , Oktal, Real Hypermarket, Hostway Romania, Tara Fashion, Tarom, Toyota, Borealy, Blogmoney,Edimax, toti au venit cu probe ce necesitau un pic de inteligenta, altele nu, dar sa nu fim rautaciosi, toti s-au descurcat de minune.Bineinteles ca s-au intalnit si cateva greseli dar…s-a gasit cine sa comenteze  (eu) :)).Bravo voua, tineti-o tot asa ! Apropo, prima masina care o sa o cumpar va fi o Toyota :)) ! Le multumesc deasemenea si partenerilor media : TVR – Zon@IT; 121.ro ; Photo Magazine ; Connect ; MoneyWatch.ro si ArenaIT.net. Noroc cu ei ca mi-am adus aminte de postari 🙂

Gata…mai am multe de spus dar…din nou, nu mai am timp :)).Peste multi ani o sa am cu ce sa ma mandresc fata de nepoti, „Am participat la SuperBlog tataie !”.Ce mult imi plac povetile cu final fericit !

 

Bye Bye SuperBlog !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu